- DZIEŃ 1 2025.02.24
Sztuczna inteligencja w handlu: strategiczne wizje, codzienne decyzje
24 lutego 2025 • 13:30
-14:45 • Sala Balowa (I Pietro)
Sesja transmitowana online
Tematyka
- Handel jako fabryka danych i butik analityki
- Cyfrowe narzędzia, empatyczni sprzedawcy, wirtualni asystenci, zaangażowani konsumenci, realne pieniądze
- Gdzie sprawdzi się sztuczna inteligencja, a gdzie człowiek: marketing, obsługa klienta, magazyn i zaplecze
- Zautomatyzowanie procesów, unikanie cyberzagrożeń
- Unified commerce, omnichannel, marketplace, aplikacja – handlowy ekosystem
- Płatność na już, na później i na mrugnięcie okiem
Retransmisja sesji
Prelegenci

Arkadiusz Bulc
Key Account Manager, PayPo

Marcin Czyczerski
GCG Partners, Business Management & Co-Founding, członek rad nadzorczych, Ex CCC, Ex Volkswagen

Michał Krowiński
współzałożyciel, Lisek.App

Lidia Ratajczak-Kluck
prezes zarządu, Arvato Polska

Anna Wojtala
Chief Commercial Officer, iteo

Rafał Zakrzewski
CEO, 8a.pl